16 Aralık 2015 Çarşamba

www.9seek.com azgın yaşlı adam genç escortu sikiyor

slm ben adanadan ayhan 37 yaşındayım mobil porno sizlere 2 ay öncesinde başımdan geçtiğimiz bir vakası anlatacağım.işsiz kalmış kumara düşmüştüm kartlarım doldu borca oynamaya başladım. baktım olmuyor bıraktım şayet 3000 TL borcum vardı. mahallede bir tefeci vardı hasan abi ona gittim 4000 TL istedim tamam diye konuştu şayet ödemeleri aksatma bozuşuruz diye konuştu .10 ay 600 liraya anlaştık. bir ci taksiti verdim tekrar veremedim baktım kavaden beni çağırdı evine gittik haneye girer girmez yakama yapıştı sen benle dalgamı geçiyon lan diye konuştu korktum belalı meydana geldiğini biliyordum.eline düştüm abi bekle belli bir süre dedim. bir hafta mühlet verdi bir hafta daha sonra ben evine gittim. belli bir süre daha mühlet almak amaçlı. boğazıma yapıştı hakaretler etmeye başladı anama avradıma ben tirtirtitriyordum korkudan. daha sonra sakinleşti gel otur bakalım diye konuştu. bu işin 2 karayolu var birincisi avradın. yok olmaz dersen adamıma söylerim dışarda bir yerde seni bıçaklar. aman hasan abi dedim. ben bilmem karınla konuş düşün yarın bana yanıtını ver seni yarın öğlen ararım diye konuştu .gece yatamadım hanımda huylandı halimden noldu diyip durdu en mobil porno nihai ona anlattım herşeyi ağlayarak. bana kızdı allah belanı vermiye nerden bulaştın bu belalı adşayet. ben kalktım balkona gittim bir sigara içtim geldim neyse hanım dedim yapacak bişey yok bir yerde bıçaklaycaklar beni dedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder