29 Ekim 2015 Perşembe

Onun ofisinde sadece o

Biz dışarı yapılmış gibi onu straddling sona erdi. O çok iyi bir ağzın düşünce oldu. Heyecanlı, ama, dilin sadece doğru miktarda kontrollü. Kapıda bir vuruş tam gaz seks oturumu olma bizim makeout oturumu engelledi. O, diğer tarafta kişi söyledi ben isteksizce onun kucak indi "One dakika." Onun burun köprüsü üzerinde öptü ve dedi ki, "Akşama görüşürüz." Benim ruj Bazı yüzünde kapalı ovuşturdu. O herhangi dokuları vardı sordum. O yüzden sordum. Ben söyledim. İkimiz de güldü. O masanın üstündeki bazı vardı söyledi. Ben, yürüdü birkaç yakaladı ve kanıt temiz yüzünü sildi. Ben ". Çok daha iyi" dedim bitirdi Ayağa kalktı ve kapıya beni yürüdü. Kapıyı açtı. Onun ofisinde sadece o ve ben yalnız iken gergin olmasaydı, ama bütün gözler bizim olduğumuzu gibi şimdi hissettim. Resepsiyonist, kocamın arkadaşları, adam Richard'ı görmek için bekliyor. Onların ne düşündüğünü merak ve onlar beni yargılamak sanki. Ben bize öğle almak için resepsiyonist teşekkür etti. O, tüm gülümsüyor dost oldu. Richard'ı görmek için bekleyen adama baktı. O gülümseyen ya da küçümseyen oldu? Şimdi Kırmızı Başlıklı Kız nasıl hissettiğini Küçük biliyoruz. O cinsel beni yutmaya istediği gibi bu kurt görünüyordu. Ben o çok yakışıklı olduğunu düşünerek gülümsedi. Ben. Onun kim olduğunu merak Ben yürürken bütün gözler üzerimde hissettim. Ben iyi baktı biliyordum. Richard'ı hayal ve onun ziyaretçi kıçımı bakıyordu. Ben banyoda durdu binayı terk etmeden önce. Ben sildi zaman ben ne kadar ıslak fark ettim. Ben o ilk öpücüğü düşünmeye gülümsedi. Onu görmek için sabırsızlanıyordu. Rujumu yeniden uygulama ve saçımı fırçalama aynanın önünde duruyordu zaman ben oldukça darmadağınık baktım fark oldu. Binayı girdiğim zaman benim bluz benim etek içine sıkışmış olmuştu. Saçım yerinde olmuştu. Ben ruj vardı. Benim bluz çekerek onu hatırlıyorum vermedi. Ben geri gömleğimi sıkışmış. Ben iyi bir ruh halinde ve işten eve alma ve posta kutusunda Roland Mektup yazmak çünkü büyük bir ruh hali içinde posta kontrol ettikten sonra oldu. Mektup kafesinden bir anahtar oldu içinde.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder